مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 21:172022-02-19اقتصادي

تصویب اعتبار 5 هزار میلیاردی بازنگری طرح های هادی


رییس بنیاد مسکن کشور، از تصویب 5000 میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و بازنگری طرح های هادی کشور خبر داد و بیان کرد: این میزان اعتبار در کمیسیون تلفیق مجلس به تصویب رسیده است.

- اکبر نیکزاد در حاشیه بازدید از طرح های بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان های شفت و فومن، اظهار کرد: در جلسه شورای عالی مسکن تسهیلات ویژه ای برای خانه های روستایی در نظر گرفته شده که به زودی پرداخت می شود.

وی از پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی خبر داد و اظهار کرد: باز پرداخت این تسهیلات 20 ساله و با سود پنج درصد بوده و ضمانت آن به صورت سفته زنجیره ای سه نفره است که معادل ماهی یک میلیون و 400 هزار تومان می شود.

رییس بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: برای پرداخت این تسهیلات ناهماهنگی هایی بین دستگاه های مربوطه وجود داشت که با دستور رییس جمهور این مشکلات به زودی حل خواهد شد.

نیکزاد، بر تسریع در بازنگری طرح هادی و آسفالت معابر روستایی تاکید کرد و قول مساعد داد تا با اختصاص اعتبارات ویژه و قیر رایگان معابر روستایی آسفالت شود.

وی همچنین از تصویب 5000 میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و بازنگری طرح های هادی کشور خبر داد و بیان کرد: این میزان اعتبار در کمیسیون تلفیق مجلس به تصویب رسیده و پس از تصویب در صحن علنی مجلس در سال 1401 برای اجرا و بازنگری طرح های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار 5 هزار میلیاردی بازنگری طرح های هادی

تصویب اعتبار 5 هزار میلیاردی بازنگری طرح های هادی